Download WinMENTOR861.01 (11.09.2018)
Dupa ce ati efectuat downloadul extrageti din arhiva winmentor.zip toate fisierele intr-un director. Rulati din acest director install.exe si urmati instructiunile de pe ecran
Documentatie suplimentara gasiti accesand linkul urmator: ftp2.winmentor.ro
Pentru informatii suplimentare click aici
Varianta "Standard" a pachetului WinMENTOR ofera posibilitatea evidentierii stocurilor atat valoric cat si cantitativ. Pentru a avea accesul la toate facilitatile pe care WinMENTOR le poate oferi, va recomandam varianta "Extins". In paragraful urmator sunt prezentate diferentele dintre pachetele "Extins"si "Standard".
In afara de evidenta contabila (prezenta in ambele variante WinMENTOR), evidenta global-valorica si de cea cantitativ-valorica (din varianta "Standard"), varianta "Extins" da accesul la:
WinMENTOR standard in varianta contabilitate, gestiune (+ note de predare si bonuri de consum) si modulele salarii si mijloace fixe il puteti achizitiona la numai
322 euro+tva
I . PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL - CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE
Axa prioritara 3 - „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”
Domeniul Major de Intervenţie 3 - Susţinerea economiei
Operaţiunea 1 - „Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri” (3.3.1)
- Implementarea sau extinderea sistemelor ERP (Enterprise Resource Planning – Planificarea Resurselor Întreprinderii);
- Implementarea sau extinderea de sisteme pentru relaţii cu clienţii (CRM – Customer Relationship Management – Managementul Relaţiilor cu Clienţii);
- Implementarea de soluţii software pentru design şi/sau producţie, pentru imbunătăţirea managementului ciclului de viaţă al produselor;
- Implementarea sistemelor informatice de analiză economică şi suport decizional (business intelligence systems) şi a altor aplicaţii electronice pentru managementul afacerii.
Activităţi eligibile
- Achiziţionarea de aplicaţii software, echipamente TIC, alte mijloace fixe, servicii de consultanţă şi training specializat necesare pentru:
- Implementarea sau extinderea sistemelor ERP (Enterprise Resource Planning – Planificarea Resurselor Întreprinderii);
- Implementarea sau extinderea de sisteme pentru relaţii cu clienţii (CRM – Customer Relationship Management);
- Implementarea de soluţii software pentru design şi/sau producţie, pentru îmbunătăţirea managementului ciclului de viaţă al produselor;
- Implementarea sistemelor informatice de analiză economică şi suport decizional (business intelligence systems) şi a altor aplicaţii electronice pentru managementul afacerii.
Solicitantii pot fi:
- IMM-uri definite conform Legii nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Modul de finanţare al proiectelor:
Alocarea financiară aferentă prezentei cereri de propuneri de proiecte este de 71 milioane lei.
Mărimea finanţării acordate
Valoarea maximă a finanţării acordate: 1.000.000 LEI
Valoarea minimă a finanţării acordate: 35.000 LEI
Contributia beneficiarului :
Minim 30 % - in cazul microintreprinderilor si intreprinderilor mici;
Minim 40 % - in cazul intreprinderilor mijlocii.
Data estimativă a lansării: Trim. III 2010 (al doilea apel)
Observaţii si buget alocat: ~ 20 mil. Euro - din bugetul total 2007-2013 al operaţiunii, mai rămâne o sumă de ~ 45 mil. euro
II. PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL - CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE
Axa prioritara III (AP 3), Domeniul Major de Interventie 3 (DMI 3.3.)
Operatiunea 2 (3.3.2.)
*Achizitii de echipamente TIC (servere, calculatoare personale de tip desktop/portabile monitoare, echipamente de reţea, echipamente periferice etc.) necesare pentru funcţionarii aplicaţiilor informatice
Data estimativă a lansării: Octombrie 2010 (al doilea apel) Observaţii si buget alocat: ~ 10 mil. Euro - din bugetul total 2007-2013 al operaţiunii, mai rămâne o sumă de ~ 30 mil. euro
III. PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL
AXA PRIORITARA 4, Domeniul de intervenţie 4.3
- achiziţionarea de echipamente şi tehnologii noi, moderne pentru activitatea de
producţie, prestare servicii, construcţii a microîntreprinderii;
- achiziţionarea de sisteme IT (hardware şi/sau software);
- construirea/ extinderea/ modernizarea spaţiilor de producţie/ prestare servicii ale microîntreprinderii;
Alocarea financiara disponibila pentru aceasta cerere deschisa de proiecte este de 171,68 milioane euro, pentru toate regiunile de dezvoltare.
Valoarea totala a proiectului (suma cheltuielilor eligibile si neeligibile) trebuie sa fie cuprinsa intre 100.000 lei si 3.000.000 lei.
Contributia proprie a solicitantului la valoarea eligibila a proiectului trebuie sa reprezinte minimum 30% din valoarea eligibila a proiectului.