WinMENTOR profita de avantajele noilor sisteme de operare Windows 7 si Windows 8 si 8.1 pentru a oferi performanta de care aveti nevoie.
Pe masura ce internetul devine din ce in ce mai important pentru afaceri, este crucial sa folositi aplicatii care va ajuta sa lucrati productiv pe internet. Din acest motiv echipa WinMENTOR produce software de gestiune care utilizeaza la maxim cele mai noi sisteme de operare.
WinMENTOR este lider pe piata romaneasca de aplicatii de gestiune, care livreaza siguranta si eficienta in inregistrarile contabile de aproape doua decenii. In cadrul contractelor de asistenta, se pune foarte mult accentul pe lucru online. In acest moment folosind cele mai avansate aplicatii pentru acces remote, cum ar fi TeamViewer, pentru a raspunde cat mai prompt solicitarilor clientilor nostrii. Astfel eliminam timpi morti sau deplasararile interminabile la sediul partenerilor. Totodata castigam mult mai mult timp pentru lucrul efectiv iar solutiile ajung mult mai rapid la utilizatorii WinMENTOR.
Bonusul de compatibilitate cu ultimele sisteme de operare Microsoft continua si acorda clientilor acces la tehnologii de ultima ora. Prin compatibilitatea WinMENTOR si WinMENTOR ENTERPRISE cu Windows 7, Windows 8 / 8.1 si folosind tehnologii de ultima ora in materie de baze de date, precum Oracle 11g, suntem in masura sa oferim avantaje distincte: o mai mare stabilitate a sistemului de operare, securitate crescuta, unelte si solutii de tip B.I. pentru a pastra legatura cu datele stocate, acces flexibil la administrare pentru a imbunatati lucrul mobil.
Download WinMENTOR861.01 (11.09.2018)
Dupa ce ati efectuat downloadul extrageti din arhiva winmentor.zip toate fisierele intr-un director. Rulati din acest director install.exe si urmati instructiunile de pe ecran
Documentatie suplimentara gasiti accesand linkul urmator: ftp2.winmentor.ro
I. PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, AP 3, DMI 3.3, Operatiunea 1 (ghid varianta 2008)
II. PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, AP 3, DMI 3.3, Operatiunea 2 (ghid varianta 2008)
III. PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL, AXA PRIORITARA 4, Domeniul de intervenţie 4.3
(Ghidul solicitantului)
... pentru calculatoare care nu stiu contabilitate
Daca sunteti la inceputul unui contract de utilizare WinMENTOR, veti beneficia de servicii implementare gratuite (incluse in pretul de achizitie)
Daca implementarea a luat sfirsit, puteti solicita oricare dintre servicii post vanzare puse la dispozitie de producator si de distribuitorii sai autorizati din intreaga tara .
Servicii gratuite :
Servicii contra cost :
Pretul serviciilor post vanzare se negociaza cu fiecare client in parte.
PLAN GENERAL IMPLEMENTARE WinMENTOR
1. Completare fisa societate:
- dialog cu managerul societatii si/ sau contabilul sef si oferirea de sugestii privind dotarea tehnica a firmei utilizatoare (hard/soft);
2. Dialog cu contabilul-sef si cu operatorii care vor utiliza pachetul de programe WinMENTOR. Insusirea de catre utilizator a procedurilor de lucru (lectura obligatorie a documentatiei si/sau ghidului de utilizare prospuse de distributior);
3. Analiza planului de conturi furnizat de program comparativ cu cel utilizat de societatei reconfigurarea celui dintai daca este cazul.
4. Stabilirea configurarilor corespunzatoare modulelor: MENTOR, SALARII, EXPERT - dialog cu contabilul sef pentru setarea de :
- constante generale si constante utilizator;
- caracterizari contabile pentru: stocuri, parteneri, cassa/banca, taxe, subunitati, personal, etc.
- contributii angajat/angajator, indemnizatii asigurari, impozitar, zile libere, sporuri, retineri;
5. Instruirea administratorului bazei de date si stabilirea responsabilitatilor care-i revin (pentru cazul retelelor in care exista mai mult de trei posturi de lucru):
- salvarea/restaurarea datelor;
- sincronizarea satelitului si cuplarea datelor de la satelit la baza;
- definirea categoriilor de utilizatori;
- acordarea parolelor si a drepturilor de acces;
- instruire privind procedurile de service in caz de avarie;
- instruire privind verificarea coerentei bazei de date inainte de inchiderea de luna;
6. Introducerea datelor initiale:
- initializare solduri conturi;
- initializare stocuri: cantitative sau global valorice;
- initializare solduri conturi bancare, case
- initializare solduri parteneri: global sau defalcat pe facturi
- desfasurare pentru contul 408 (daca este necesar);
- verificare corelatii date intre balanta contabila si: balanta de parteneri, balanta de stocuri, registrul imobilizarilor, registrele de casa/banca.